Re: Ocena zasilacza

Autor: TRUX <_at_[itotez>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 15:05:49 MET

Andrzej Libiszewski pisze:

> Przepraszam, ale sieczka którą wysłałeś jest nieczytelna. Poza tym napięcia
> zasilacza mierzy się miernikiem, nie programem odczytującym to co się
> wydaje płycie głównej.

Niestety ni posiadam miernika i mogę polegać tylko na benchmarkach, to
co zamieściłem chyba nie jest aż tak nieczytelne, wystarczy popatrzeć w
tabelki. Chodziło mi o zasilanie linii 12V czy jest wystarczająco stabilne.
+5.00 | +12.00 | -12.00 | -5.00 to oznaczenia
poszczególnych linii

4,08 V | 11,61 V | -0,68 V | 0,00 V to pokazuje benchmark

Tutaj jest zestawienie w minitabelce jakie powinny być woltaże a jakie
wychodzą wg benchmarka. Jak na moje oko są odchylenia ale czy one
mieszczą sie w granicach błędu?