Pamiec do laptopa

Autor: <jabba25_at_o2.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 11:13:21 MET

Witam!

Posiadam laptopa FS Amilo Pro V2055, ma on 512 MB RAM i myślę o jej
rozbudowie. Tylko niestety jak tak sobie patrzę na allegro, to
rodzajów pamięci jest kilka, a ja się na tym po prostu nie znam i
dlatego proszę o radę co kupić.

Odpaliłem Aidę i pokazuje mi takie parametry:
Form Factor: DIMM
Type: DRAM
Speed: 533 MHz

Niewiele mi to mówi prawdę mówiąc... Czy to oznacza że mam kupować
pamięć DDR czy DDR2? A może jeszcze inną? A co z prędkością? Czy muszę
koniecznie kupować 533 MHz, czy może być szybsza?

Proszę o radę, nie chcę kupić czegoś, co później nie będzie u mnie
działać ;)

Pozdrawiam, JG

--
Wyprawy rowerowe po Europie