Re: LAPTOP - krytetia - bardzo prosze o pomoc

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 10:49:44 MET

Energiasl pisze:
> Witam. Poszukuje laptopa z nastepujacym wyposazeniem:
>
> matryca od 15,4-16"
> dysk okolo 160gb
> pamiec 2 GB (z moliwoscia rozbudowy do 4)
> procesor core
> wifi
> BT (mile widziane)
> wyjscie TV
> wyjscie monitora
> usb + express card
>
> ze wzgledu na ogrom modeli, prosze o porade i podanie modelu ktory spelnia
> te kryteria. bardzo dziekuje

Ostatnio tez się zastanawiałem nad modelem laptopa o takich samych
kryteriach co Ty i wybrałem w końcu platformę Puma by AMD. :)
Zakładałem początkowo, że wydam na laptopa do 1500 zł, ale opłacało się
przekroczyć ten próg cenowy.

Kupiłem model HP 6735s.

Takie dane lapa:

     * procesor dwurdzeniowy AMD Athlon X2 QL-60; 1,9 GHz; 512 kB cache
     * matryca panoramiczna 15,4" TFT WXGA
     * pamięć 1024 MB DDR2/rozbudowywalna do 8GB
     * grafika ATI Radeon HD3200
     * dysk twardy 160 GB SATA
     * nagrywarka DVD+/-RW DL
     * karta sieciowa, modem, Wi-Fi
     * 4 porty USB 2.0; D-SUB; Express Card
     * kamera internetowa
     * czytnik kart 4 w 1

Od razu dokupiłem dodatkowy moduł 2GB RAM i teraz na 3GB hula że aż
miło. Do tego bezprzewodowy net w Playu i jestem bardzo zadowolony z
zakupu. :)
Uważaj, bo w niektórych sklepach ten model kosztuje bardzo drogo, ja
kupowałem za 1626 zł w proline w Poznaniu -
http://proline.pl/sklep.php?prodid=HP+FU371ES
Co ciekawe, cena w tym sklepie cyklicznie oscyluje jak sinusoida, trzeba
poczekać aż będzie najniższa.

--
pozdrawiam
STranger