Re: Jak podnieść kartę PCI 1

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 09:53:29 MET

AdamCCS wrote:
> Użytkownik "AdamCCS" <color@epf.pl> napisał w wiadomości

Powinno bez zadnego problemu

> Jeszcze jedno - czy komp (XP) sam się przestawi czy będę musiał
> reinstalkę robić
> dla EDIUSA ?

Zazwyczaj system znajduje sprzet ponownie i zainstaluje z wczesniej
wrzuconymi sterownikami.
Jezeli z jakiegos powodu jednak nie zainstaluje to po prostu zainstaluj
recznie i po sprawie.

*
Xeon X3350,P5E3 Premium/Wi-Fin,4GB/1333,SapphHD4850
Xonar D2X, CL-InspireP580 5.1,TV2000XPExp, 20WGX2Pro
3xST3500320NS, GGW-H20L / GSA-H55L, CMPSU-450VX