Re: Czy zasilacz 350 W uciągnie?

Autor: __Maciek <i80c586_at_cyberspace.org>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 09:43:47 MET

Sat, 29 Nov 2008 22:07:10 +0100 "pt" <ptcom@wp.pl> napisał:

>- jaką płytę(mogła by być nawet z grafiką) pod taki procek?
> Ale tu już wymagania:
> Złącze dla dysku ATA
> Fire Wire
> 3(minimum 2) złącza na zwykłe PCI
> LAN
> najlepiej 2 a minimum 1 port COM
> Chyba cięzko bedzie to pogodzić( z tymi comami) ale może ktoś coś takiego
>przerabiał?

Heh, moje pytanie parę postów wyżej zlano tu ciepłym moczem - może za
ogólne było, a może za dokładnie opisałem wymagania i nikomu nie
chciało się czytać, ale napisałem m.in. o takiej płycie.

Asus P5GC - 6 złącz PCI, 2 x RS-232 (nie COM! COM to oznaczenie portu
RS-232 w systemach DOS i Windows, równie "dobrze" użytkownik Uniksa
mógłby te porty nazywać ttySami :-) ). Płyta jest chyba lekko starsza,
ale nadaje się do procków Dual Core / Core 2 Duo. Nie ma jej już w
normalnych sklepach, ale można jeszcze trafić wysyłkowo lub na
Allegro. Ja sobie właśnie właśnie zakupiłem na Allegro i na początku
przyszłego tygodnia będę ją miał. Planuję do niej wsadzić Core 2 Duo
E7300 2,66 GHz. Z tego co wymieniłeś powyżej nie ma tylko FireWire, no
ale ma 6 PCI! Nie wiem skąd się wzięła obecna debilna tendencja żeby
dawać 1-2 gniazda PCI. Nie każdy jest pryszczersem który wsadzi tylko
wypaśną kartę graficzną i będzie grał całymi dniami, niektórzy używają
komputera także do innych zastosowań :-)

--
RUN"
Press PLAY then any key: