Re: Przenoszenie dysku na dysk

Autor: Olek <olo_at_usuntodigitalline.eu>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 14:17:36 MET

Osadnik wrote:
> Jak przenieść dane idealnie z dysku 1GB na dysk 4GB?
> Copy/paste nie pomaga.
> Najlepiej było by zrobić obraz dysku na innym komputerze przenieść ale
> jak zachować jego geometrię? Lub czy program dostosuje tak geometrię
> żeby pasowała do poprzedniego dysku?
> Albo jakiś program w którym przeniosę wszystkie ustawienia wraz z MBR?

albo norton ghost (płyta bootowalna program dosowy) albo partition magic
(również płyta bootable spod dosa) - i teraz nie pamiętam który bo
robiłem to bardzo dawno - są różne opcje - dane z partycji na partycję,
idealny obraz (bit po bicie) partycji, zawartość partycji itp. któraś z
opcji idealnie kopiuje zawartość jednego dysku na drugi (już
spartycjonowany wcześniej)...