Re: Karta graficzn AGP z DVI i HDMI - jaka?

Autor: KaZetE <nieprawdziwy_at_nieprawdziwa.pl>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 12:11:30 MET

> W takim razie Radeon 3650 od Asusa, wersja Silent

Bardzo dziękuję.
Karta ta wymaga zasilacza 350W.
Czy do tej karty trzeba doprowadzić zasilanie?
Czy bez rozkręcania komputera mogę jakoś sprawdzić
jaki mam zasilacz, a jeśli tak, to czym? Oczywiście
do wymiany karty rozkręcenie będzie niezbędne, ale
dostęp jest utrudniony więc wolę teraz tego nie robić.
Czy nie ma znaczenia w jakim stopniu obciążony jest
zasilacz już wcześniej, przed wymianą karty?

Pozdrowienia