Karta graficzn z DVI i HDMI - jaka?

Autor: KaZetE <nieprawdziwy_at_nieprawdziwa.pl>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 10:40:33 MET

Witam

Mam zamiar zmienić monitor na taki z wejściem DVI oraz HDMI,
o rozdzielczości co najmniej 1920*1080, przystosowany do Blu-Ray
i Full HD.
W związku z tym konieczna będzie również zmiana karty graficznej,
w moim przypadku do AGP.
Chodziłoby mi o kartę graficzną z wyjściem na DVI i HDMI, chcę
bowiem uniknąć ewentualnych kłopotów lub koniecznych kombinacji
z dźwiękiem w przypadku zastosowania przejściówki DVI -> HDMI.
Nie wiem czy w przypadku wyjść DVI i HDMI jest również potrzebne
wyjście HDTV oraz jak się do tego wszystkiego ma technologia HDCP.

Komputer nie jest używany do gier. Jest używany do zastosowań
biurowych, Internetu, grafiki i oglądania filmów z płytek bądź tunera TV
(który także zamierzam zmienić).

Bardzo proszę o radę jaką kartę warto kupić. Nie zamierzam specjalnie
oszczędzać, chodzi mi o dobrą kartę wartą swojej ceny.

Pozdrowienia