Re: jaki monitor 22 cali - do gier, internetu POLECACIE?

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 19:46:22 MET

jaki kupic ci nie polece ale nie kupuj Benq G2200W
http://elara.ie/products/detailsfull.asp?productcode=ECE1637513

wziolem go ze dwa miesiace temu bazujac na mojej dobrej opini o benq na
podstawie innych ich monitorow ktore mialem
Ale ten to porazka - lampy podswietlajace przebijaja strasznie na dolnym i
troche na gornym brzegu ekranu, widac to jak nie wiem, jest straszna
poswiata szczegolnie od dolu na czarnym kolorze.
michu