Re: Chcąc się wybrać do sklepu po zakup PEN'a :)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 16:01:24 MET

Jan Bartnik pisze:

> Nie tylko te malutkie gubia sie przy malych plikach. Chodzilo mi dokladniej
> o tego: http://www.ceneo.pl/605044 - CoolDrive U350
>
> Po przetrzepaniu go programem ATTO mial z grubsza cos takiego:
> http://images31.fotosik.pl/109/36b1f43cb81f15d4.jpg
> Magiczna-transferowa-czarna-dziura ?!
>
> Polecam lekturę:
> http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=320598
> Wielki test pendrive'ow :)

Ja jakiś miesiąc - dwa kupiłem sobie
http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/PenDrive_SanDisk_Cruzer_Contour_U3_8GB_Ready_Boost/pelny,id,43651/
podoba mi się zamknięcie - nie zgubię przynajmniej ani nie zapomnę
końcówki, kiedyś miałem
http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/PQI_Mini_I_810_I_Stick_3_0_2_GB_PINK/pelny,id,41598/
i stwierdzam, że to dziadostwo - mechanizm "zatrzaskowy" rozwalił się po
  pół roku niezbyt intensywnego użytkowania - kilka razy dziennie.
Testy jak nie zapomnę, wieczorem zrobię.