Re: Chcąc się wybrać do sklepu po zakup PEN'a :)

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 13:33:20 MET

> Jeśli mają tam wchodzić głównie duże pliki (powyżej 100-200 kB) to kieruj
> się maksymalnym transferem (zapis i odczyt). Wystarczające kryterium
> wyboru. Jak kiedyś przerzucałem matlaba za pomocą PQI 8GB to mnie szlag
> trafił, gdy kolejnego dnia był dopiero w połowie.

Możesz rozwinąć!? Jaka jest różnica/zależność?! Tak na dobrą sprawę to
ma być on do wszystkiego: filmy (600-700MB), zdjęcia, dokumenty/
ćwiczenia (odt; pdf i inne)

pewnie to że przy małych pliczkach potwornie zwalnia np malutki pqi 2GB ten
wielkości pasnokcia z wysuwanymi stykami
a na screenie jest, wiersze test ciągłych danych, 512kB i 4 kB

http://img201.imageshack.us/my.php?image=testxk3.gif przy kopiowaniu 4kB
masz tansfer na piziomie 16kB/s a przy ciągłych np 700MB plikach 6,3MB/s
zapisu z odczytem jest trochę lepiej