Re: IDE->CF problem

Autor: KÅ‚apouchy <john_at_doe.com>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 02:03:19 MET

Dnia 24.11.2008 Mikolaj Tutak <mtutak> napisał/a:

> "a nie mowiłem" ;-)

Muszę się wtrącić - spróbujcie takiego pendrajwa pod wistą, trochę
się najadłem strachu, że straciłem dane. Memeżer partycji (czy cuś)
zgłupiało kompletnie i stwierdziło, że w tablicy partycji dysku
twardego jest rozpierducha i najpewniej pożegnałem się z systemem
ale mimo wszystko postara się naprawić. jako że naprawdę to chyba
nic nie było do naprawiania operacja zakończyła się sukcesem :)
(pendrajw z 2 partycjami zrobionymi pod linuksem i vista home; objaw
przy zamykaniu systemu)