Potrzebne info na temat Asusa X57VC.

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 11:39:03 MET

Witam!

Od jakiegoś czasu żonka męczy mnie o laptopa -
takie dość typowe zastosowanie głównie net,
jakieś starsze Settlersy i od czasu jakaś prezentacja.
Większość (pewnie z 90%) czasu na kablu i w pomieszczeniach.

Właściwie najbardziej mi zależy na dobrym ekranie, dość dużym
dysku i najlepiej bez systemu lub z XP. Co do ekranu to chciałbym
matowy ale chyba już nikt takich nie robi (dlaczego ?). Dysk >160GB
to nie problem, a z systemem to różnie bywa.

Widzę, że w MM jest fajna promocja na Asusa X57VC-AP071C.
Problem w tym, że nie widzę go nawet na stronie Asusa, nie ma testów,
prawie nic o nim nie wiadomo - a kupowanie w MM do loteria
bo sprzęt można obejrzeć w działaniu dopiero po zakupie.

Wiecie może coś na temat tego laptopa ?