Re: Ile os贸b regularnie czyta pl.comp.pecet ?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 07:00:42 MET

DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl wrote:
> Fajnie, 偶e nadal przewijaj膮 si臋 tutaj wypowiedzi os贸b,
> kt贸rych wiedz臋 ceni臋(np. Radka Soko艂a), jednak wygoda
> wyrzuci艂a ludzi na r贸偶nego rodzaju fora.

Wygoda? Dla mnie fora s膮 o niebo mniej wygodne od usenetu - nie do艣膰, 偶e
jest ich wiele (wola艂bym jedno, a dobre), to jeszcze wi臋kszo艣膰 jest
prze艂adowana pierdo艂ami w rodzaju sygnatur, baner贸w i avatar贸w, przez
wi臋kszo艣膰 przewijaj膮 si臋 dzieci neostrady, poza tym takie forum jest
wolniejsze w dzia艂aniu i znacznie mniej wygodne (mniej czytelny uk艂ad
post贸w, konieczno艣膰 艂adowania kolejnych stron przy prze艂膮czaniu si臋 mi臋dzy
w膮tkami itd.). Fuj. ;P

k,