Re: [SSD] "Dyski MLC nie sa zalecane do instalacji systemu operacyjnego"??????

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 00:00:40 MET

ToMasz pisze:

> A jakby tak paru mądrych pomyślało i zrobiło ramdysk (pamięci ostatnio
> tanie) , (OS dowolny) i cały "zahibernowany" system przy starcie
> przenosiło do ramdysku? Komp pracowałby praktycznie tylko na ramdysku i
> pod koniec pracy znowu hibernowałby na ssd?

Heh, przypomniały mi się czasy Amigi - system skonfigurowany miałem tak,
że jeden plik z obrazem systemu ładował się do ramdysku i w nim
rozpakowywał i system działał - to był dopiero szybki start systemu -
gdzieś 20s z MUI ;-)
Pamiętam, jak brat chciał grać, a ja musiałem z dyskiem iść do kumpla,
no to skopiowałem gierkę do ramdysku, z niego uruchomiłem, na żywca
odpiąłem dysk (taśma potem zasilanie) i udałem się do kumpla, miałem
wtedy dysk 80 MB, a on 540MB, gdzie w tamtych czasach, w PC były
przeważnie dyski około 200 MB.