problem z pc, nie startuje VGA

Autor: <lodz.photo_at_gmail.com>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 23:27:57 MET

witam Kolegow i Kolezanki,
Zwracam sie z prosba do Was, poniewaz mi juz skonczyly sie pomysly co
moze byc nie tak.
Posiadam płyte Gigabyta GA-M61SME-S2, procesor Athlon 64 3200+ oraz
pamiec Kingstone KVR800D2B6/2G(800Mhż, 2 GB). To wszystko jest
zasilane za pomoca Fortrona 350W.
Po zlozeniu i odpaleniu startuja wentylatory(procesor plus zasilacz),
ale nie wlacza sie monitor(karta zintegrowana).
Testowałem na zew karcie i jest to samo. Procesor jest ok(nagrzewa sie
po odpaleniu), ram testowałem na innym komputerze i byl OK.
Sprawdzilem tez ten zestaw na innej plycie i byl taki sam rezulatat.
Kazdy z elementow wydaje sie byc OK, ale razem nie chce dzialac...
1.Resetowalem BIOS(bateria plus zworka)
2.Sprawdzilem zasilacz, podaje dobre napiecia
 Dziwi mnie to, ze jak wyjme Ram i startuje sam procesor to nie ma
zadnych komunikatow bledow...
I to moja wielka prosba do Was, może ktos jest w stanie mi doradzic,
co moze byc nie tak, bo jak pisalem skonczyly mi sie juz pomysly i
jestem w kropce...
Pozdrawiam