Re: Ile os贸b regularnie czyta pl.comp.pecet ?

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 22:15:48 MET

U偶ytkownik "DooMiniK" napisa艂:

> Fajnie, 偶e nadal przewijaj膮 si臋 tutaj wypowiedzi os贸b,
> kt贸rych wiedz臋 ceni臋(np. Radka Soko艂a), jednak wygoda
> wyrzuci艂a ludzi na r贸偶nego rodzaju fora.

Jak膮 wygod臋 masz na my艣li na forach? Oczojebne fajerwerki, flashe i inne
pierdo艂y za艣miecaj膮ce stron臋 i powoduj膮ce, 偶e na moim 艂膮czu 256k wczytuje
si臋 minut臋? Do tego jeszcze r贸偶ne utrudnienia w postaci dziwnie rozwijanych
w膮tk贸w. To ma by膰 wygoda? Dziekuj臋. Dla mnie najlepsza form膮 jest to gdzie
teraz jestem.

Pozdrawiam Remek