Re: Płyta max 4GB w dualu a wielkość pojedynczego modułu

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 10:14:46 MET

> Można, a nawet trzeba, na stronie kingstona podają, że będą działać
> tylko 2x1GB

BartekK twierdzi, że powinno pójść... ale w sumie różnica pomiędzy 2 x
2GB a 2 x (2 x 1GB) to w zasadzie 30 zł (mówię o Kingstonach 667), a
pewnie gwarancja działania większa i chyba na tym poprzestanę.

A system oczywiście 32bit, więc tego pół GB nie wykorzysta.
Dzięki

--
http://ikov.bikestats.pl
"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."