Re: Jaka p³yte pod Thoroughbred'a?

Autor: ViRuS <bleble_at_bleble.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 14:00:24 MET

U¿ytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:gggpjg$7ul$1@news.lublin.pl...
> Jaka p³ytê g³own± polecacie pod Athlon'a XP 2200+ (s± 2 modu³y pamiêci
> PC3200 do tego). Stara p³yta ASRock na SiS'ie wyzionê³a ducha - przetrwa³,
> WD Caviar 60GB PATA, Radeon 9200 AGPx4, napêdy optyczne, zasilacz Feel
> III - 350W (kupiony parê miesiêcy temu).
> Za czym powinienem rozejrzeæ sie na Allegro najlepiej (producent, chipset)
> pod taka konfiguracjê?
>
> Pzdr, OMSON

Swojego czasu pod Thoroughbreda dobre byly Epoxy. DObrze sie na nich
podkrecalo. Ja mam do tej pory Epoxa KTA3+ i Duron 800 spokojnie chodzil na
1030, a Athlon 1700+ 1466@1860 smiga do tej pory :) Tyle ze nie ma SATA, za
to ma.... jeden slot ISA!!! :))) Dzieki temu do tej pory nie wywalilem
swietnej skadinad SounBlaster AWE64 na zlotych sciezkach i stykach - w
stereo gra lepiej niz te wszystkie te 20-kanalowe wynalazki razem wziete ;)

Pozdr,V.