Re: Ile wytrzymują wam głowice HP ?

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 13:22:32 MET

Dnia Sun, 23 Nov 2008 11:01:11 +0100, Arczi napisał(a):

> Czyli jednak masz to samo co ja... ;/

masz jeszcze coś lepszego :)
Parę dni temu, puściłem drukowanie ok 100 stron i "najlepszej jakości", bo
na standardowej pojawiają się już białe pasy, a na tej jest ok. Dłużej
drukuje, ale jakość w sam raz do czytania.
Nagle jeden z domowników powiedział mi "ty, chyba drukarka ci sie zepsula".
Pomyślałem że to tylko papier się skończył i takie efekty dźwiękowe były.

Pomyliłem się. Otwieram pokrywę, a tam plastik do mocowania czarnego
kartridża połamany - w 3 częściach + sprężynka. No to bierem super-glue i
po godzinie drukarka działa :)

Czasem wykrywało mi że nieprawidłowy pojemnik, ale kolorowy.
Co się okazało ? Też jest popękany plastik przy kolorowym a dokładniej
sprężynki brakuje pod tym plastikiem i tym samym kartridż nie styka się z
taśmą ze stykami, czego efektem jest to że "niby coś jest", a drukarka
twardo ustaje przy swoim - wyjmij kolor to będę drukować.

Sugeruję ci, abyś sprawdził czy w tych obu zatrzaskach masz po jednej
sprężynce :)

A druga sprawa, że taśmy elektryczne były u mnie lekko wysunięte. To też
mogło być przyczyną.