Seagate 1,5TB - czy ktoś już przerabiał.

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 10:40:05 MET

Witam!

Ledwo wczoraj zakupiłem ten dysk a tu na forach grzmią,
że cała seria uszkodzona.
Po 4h pełnym formacie patrzę na numer seryjny i dokładnie
ten, z którym są problemy - jako to, że jeszcze nic z nim
nie robiłem to nie jestem pewien czy to dotyczy mojego egzemplarza
(SN: 9JU138-300 i FW: SD18).

Wiem, że usterka objawia się spadkiem prędkości transferu -
ale jak często i do jakiego poziomu ?
Na zagranicznych forach doczytałem, że wystarczy uaktualnić
firmware do wersji SD1A - czy już ktoś z was to przerabiał ?
W informacjach prasowych Seagate pisze by skontaktować się
z ich przedstawicielem i wymienić dysk na nowy i jednocześnie
podają, że "usterka" nie powoduje utraty danych.
Jako to, że dysk u mnie służy za "magazyn" i nie zależy mi
na transferze. A wymiany mogę dokonać za kilka miesięcy
jak będę miał kolejny dysk by zgrać to co jest na tym "uszkodzonym".