Re: miganie LCD

Autor: yorgus <yorgus_at_terramail.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 10:16:17 MET

Dnia Mon, 24 Nov 2008 19:41:19 +0100, Olek <olo@usuntodigitalline.eu> napisał:

> http://monitory.mastiff.pl/faq.php?ID=26
>
> pierwszy wynik w google... zajęło mi to 3 sekundy...

Moje pytanie dotyczylo tego czy w lepszych monitorach regulacja jasnosci
tez jest robiona przez PWM swietlowki na czestotliwosci rzedu
30-100Hz. Wiem ze sa takie w ktorych sciemnianie dziala tylko
przez sciemnianie matrycy. Mi chodzi o to czy w lepszych
jest to PWM ale np na kilohercowych czestotliwosciach.
Btw luminofor w CRT ma dosc dluga poswiate ktora powoduje
ze to miganie nie ma az takiej amplitudy. Swietlowki w acerze
migaly jakby byly modulowane prostokatem ok 30Hz, przy pelnej jasnosci
migania nie bylo.

--
pozdrawia
	yorgus