Re: wydajnosc raid 5 a raid10

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 09:01:04 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pilu"
>Pisałem o zastosowaniu - baza danych w systemie ERP.

Też ciężko jeszcze coś powiedzieć. Jeżeli będzie znaczący udział zapisów
w operacjach dyskowych, nie ma bata, żeby postawienie 1+0 (czy tam 0+1;
zawsze mi się kolejność myli ;->) nie było sensowniejsze.
Odczyty z 1+0 też dobry kontroler ma szansę zrównoleglić, więc i tak
piątka szybsza nie będzie.
Kwestia kosztów. (owszem, cache kontrolera dużo może dać, ale wątpię,
żebyś całą bazę dał radę w cache'u zmieścić).

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I      can      only      go      up      to
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' 2147483647='17777777777="7FFFFFFF,  so   I'm