Re: Seagate 1TB ST31000333AS + Asus P5B-VM problem

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 07:10:26 MET

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ggf5r4$ike$1@news.onet.pl...
> A co z nim było nie tak - właśnie dzisiaj odebrałem go ze sklepu i
> zaczynam testowanie (mój post z wczoraj) ?

Use Google:

"Nowa seria dysków firmy Seagate, niestety nie ma ostatnio szczęścia. Daleko jej
do uzyskania miana bezawaryjnej. Po wpadce Barracuda 7200.11 500 GB, które
potrafiły dość szybko zakończyć żywot (początki produkcji), teraz model
Barracuda 7200.11 1.5 Terabajta ma kłopoty.

Dyski przy zapisie danych potrafią "zamarznąć" na dłuższą chwilę, po czym znów
wracają do pracy, ale staje się to kłopotliwe dla użytkowników. Seagate prosi
wszystkich posiadaczy modeli oznaczonych serią 9JU138-300 i z końcówką 336,
wyposażonych w firmware SD15, SD17 lub SD18 o kontakt z regionalnymi oddziałami
firmy, gdzie zostanie im już niebawem (nowy firmware jest już opracowywany),
wymienione oprogramowanie sprzętu."