Re: wydajnosc raid 5 a raid10

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 23:34:49 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pilu"
>Witam
>Czy raid5 utworzony z 5 dysków SAS ust?puje wydajno?ci? raidowi 10 z 4
>dysków? Chodzi o systemy bazodanowe. Oczywi?cie kontroler sprz?towy, serwer
>dell 2950.

Oczywiście masz spaprane polskie literki
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

I oczywiście nie napisałeś o jaką wydajność chodzi.
Do tego jeszcze dochodzi kwestia wydajności konkretnych kontrolerów.
O teorii możesz sobie poczytać choćby na wikipedii (byle angielskiej).
Co do praktyki, to akurat na PERC-ach piątki nie robiłem.

--
[------------------------] ORGAN  TRANSPLANTS ARE BEST LEFT TO THE PRO-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] FESSIONALS(Bart  Simpson  on  chalkboard  in