Re: Monitor LCD 24 cale - jaki?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 21:02:10 MET

Dnia Mon, 24 Nov 2008 19:49:43 +0100, marfi napisał(a):

> Używam czegoś podobnego - to listwa zasilająca zwana Master-Client -
> kupiłem na Allegro - nie będe reklamował bo urzadzenie z początku działało
> mizernie i niepewnie ale się po pewnym czasie "dotarło" :)

O ile tamto rozwiazania dziala w sposob oczywisty, to ta lista jaka ma
zasade dzialania? Bada czy komputer obciaza listwe jakas okreslona moca?
No bo jakis tam prad komputer zawsze przeciez bierze i po samym tylko
zamknietym obwodzie nie daloby rady stwierdzic, ze komputer wlaczony lub
wylaczony.

--
pozdrawiam
Norbert