Re: AMD czy Intel, wymiana czy się wstrzymać?

Autor: MariuszH <mariuszh74_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 22:16:37 MET

> No właśnie, porównaj sobie teraz cenowo. Bardzo łatwo znaleźć wiele
> przypadków, kiedy to Phenom jest krótko mówiąc tańszy i lepszy. Takie
> generalizowanie jest więc delikatnie mówiąc głupie.
>
> --

Sam nabyłem AMD głównie ze względu na cenę. Gdybym kupował trochę lepszego
Intela musiałbym zapłacić nawet ze 100% więcej ( połowę tej kwoty musi
stanowić dobra płyta główna ). Tak jak już ktoś podał w tym temacie - co z
tego że muszę czekać na reakcję 0,25 zamiast 0.20 ( na przykład ). Niby
żadna różnica. Ale weź teraz pod uwagę cały miesiąc pracy
grafika/projektanta który z każdą operacją traci te 5 setnych. Jak widać po
testach różnice są jednak o wiele większe.

Zaprzeczanie faktom nie ma sensu. Dla mnie jako użytkownika domowego
dopłacanie do Intela, wydało się poprostu nieopłacalne - pomimo iż wiem że
Intel jest szybszy.

Raz na tydz skonwerteruję film, obrobię zdjęcia z cyfrówki, i pogram sobie w
najnowsze gry w super jakości i płynności. Niczego więcej nie potrzebuję.

Mniej "napinki" proszę, a więcej trzeźwego spojrzenia na temat.

Pozdr.
MH