Re: najwiekszy pendrive

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 20:13:02 MET

Proces vcore <mail@vcore.pl> zwrócił błąd:

> No tak to jest akurat racja, pozatym ja nie widze sensu kupowac takich
> duzych pendrivow, 8gb to optymalna pojemnosc, wejdzie wszystko to co
> potrzeba szybki dostep do danych, do tego bardzo niska cena
> a na Live OS'a lepiej kupic jakis super-szybki pen 1-2GB

Ja do CF/SD/pendrive a nawet playerów uważam też 8 GB za optimum na
razie, choć ze względu na spadające ceny zastanawiam się nad przejściem
na 16 GB. Inny przykład który może być powodem: z playerem Zen X-Fi jest
tak że dopiero wersje 16 GB i większe mają WiFi, a cenowo różnią się od
wersji 8 GB tylko tak jakby miały większą pamięć. Czyli producenci
stosują zachęty żeby kupować droższe modele.

Nadal jednak prawdopodobieństwo awarii (czasem już na starcie) jest
takie samo dla większej i dla mniejszej pojemności, więc teoretyczny
czas życia pamięci mniejszej pojemności jest lepszy, także straty -
danych i pieniędzy - są potencjalnie mniejsze. Kiedy używam karty 8 GB a
nie np. 4 GB w aparacie to zawsze się trochę denerwuję, że stracę dane z
kilku nawet "sesji".

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8