Re: Modernizacja PCeta - czy warto wchodzic juz w LGA 1366 (Core i7)?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 17:34:58 MET

On 23 Lis, 17:11, "M" <M...@devil.ru> wrote:

> jezeli ma byc to zakup- taki kaprys miec najnowsze- to tak ,

Na pewno nie, wybor ma byc rozsadny.

>w przeciwnym
> wypadku przelicz stosunek wydanej kasy do przyrostu wydajnosci i wybierz
> opcje najbardziej korzystna, wsadzajac mocna grafe i duzo taniego ramu
> otrzymujesz mega kopa w wydajnosci grach a kwota inwestycji to ~700zl

Czy ewentualnie moze byc cos takiego:

Zachowujac ta moja aktualna plyte (a co za tym idzie XP OEM) kupic:

 - procek - musi sie dobrze krecic i rownoczesnie chodzic na tej
plycie glownej ktora teraz mam. Czyli co wybrac? Do tego dorzucic
wydajne chlodzenie, ktore przy nie duzym obciazeniu CPU bedzie takze
ciche.

- ram - pewnie cos lepszego 2x 2GB

- karta graficzna - tak, zeby w miare mozliwosci miec 2 lata spokoju -
GTX280 widze jest za ok 1500 zl. Chyba ze lepiej dac cos tanszego i
pozniej wymienic?

Co o tym myslicie?

Pozdrawiam
Rafal