Czy warto zmieniać

Autor: Mariusz <marods8_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 14:49:14 MET

Panowie, ja już troszke ze sprzętem komputerowym jestem do tyłu, od chyba 6
lat (od 2002) jade na swoim kompie
(A2200+, 512DDR333, ShaphireRadeon 9800pro, Płyta Epox nForse2, zasilacz
Modecom 350W, 2 dyski 80+160GB), komp ogólnie bardzo stabilny, zadnego
problemu.
Używam go typowo biurowo + CAD2D
Panowie jest sens dokupić 512MB, czy to przyspieszy jakos prace, cada,
czy już 6 lat pracy to już długo dla kmputera, i rozejrzeć się za czymś
nowym, ale nie wypasionym takim do biurowo, czasami dla relaxu jakas starsza
gierka
Jeszcze jedno pytanie, mam porządny monitor, moj radeon szczyci się dobrym
obrazem, na czym mi zależy, jak wypadają obecnie karty graficzne, czy jakość
obrazu idzie w parze wzrostu wydajnośći, czy radeoz jeszcze posiada
lepszyobraz??

Dzieki
Pozdrawiam