Re: Jak ożywić pendrive?

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 08:41:11 MET

vcore wrote:
> Watpie, ale mozesz sprobowac liznac go Scandisk'iem
> Ja bym darowal sobie proby naprawy, bo peny sa teraz tanie jak barszcz,
> no chyba ze masz cos powyzej 16GB

Próbowałem scandiskiem, swissknife, killdisk - bez skutku.

Kosztuje taki 90 zł. Nie stać mnie na to, żeby wywalać 90 zł do kosza na
śmiecie. Niestety sprzedawca (firma Karen Notebook) nie chce oddać
pieniążków, ani wymienić na sprawny. Jedynie oferują, że zabiorą pena i
gdzieś wyślą, a ja mam czekać niewiadomo ile, nie wiadomo na co.