Re: "Błąd odczytu z dysku" przy instalacji WinXP (SATA)

Autor: jQ <jQ_at_spam.eu>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 23:26:44 MET

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrngifnnd.aq6.januszek@gimli.mierzwiak.com...
> Zacznij od zassania najnowszych sterownikow ze strony PROMISE:
> http://download.driverguide.com/driver/FastTrak+376_378/Promise+Technology/d1069523.html
>
> Generalnie z XP sposob postepowania jest taki, ze nagrywasz stery na
> dyskietke i w pierwszym etapie instalacji lub robisz sobie wlasna plytke
> instalacyjna w ktorej te stery integrujesz (jak nie masz napedu FDD).
Chłopie. Przejrzyj cały wątek od początku, a potem opisuj mi, jak się robi
OCZYWISTE rzeczy. Piszesz, by np. nLite zrobić sobie instalkę. Jak byś troszkę
poczytał, co napisałem wcześniej, to byś wiedział, że sterowniki do SATA mam, i
to najnowsze, dysk mi widzi, tylko nie chce zabootować z niego. To naprawdę nie
boli