Re: Glosniki 2.1 - trudny wybor.

Autor: Artur Marianski <no_at_spam.com>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 23:12:07 MET

Kot Prezydenta był napisał:

> moc to nie tylko to że będą głosniej grały, to także to że zapewne jest
> wydajniejszy zasilacz - czyli wieksza wydajnośc prądowa, więc lepszy bas,
> poza tym lepszy wzmacniacz pracujący z mniejszymi zniekaształceniami. To
> są pewne uproszczenia ale w audio zazwyczaj się sprawdzają.

Zgadzam sie, wydajnosc pradowa jest bardzo wazna, nawet jak jest "nad
wyrost" potrzebom, ale w Z4 nawet z glosno grajacym basem nie slysze, zeby
byl na koncu skali, czyli nie splaszcza sie ten bas ani nie wycisza (jak to
bylo w mojej miniwiezy Panasonica, gdzie ewidentnie zaczynalo brakowac mocy
przy glosnym odsluchu). Do samego konca bas jest gleboki.

--
    Pozdrawiam,
    Artur Marianski