Re: Glosniki 2.1 - trudny wybor.

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 21:02:15 MET

Thomas jest autorem poniższej notatki:

> 4. Altec Lansing MX5021E 2.1
> http://www.sirius.pl/komputery/towar_cennik_80/towar_filtrFlash_990;1016_80_80_0_101_1101/towar_karta_72445/Altec_Lansing_MX5021E_21_czarne.html
> choc jak widze slaby SNR: 80dB, ale na ile mi to bedzie robilo roznice
> biorac pod uwage, ze mam SB Live! ? :)

albo te wyżej, mam i polecam, niektórzy mówią coś o tym, że szumią w
spoczynku (odłączone od źródła też) - ja nie zaobserwowałem, ale to
chyba częste i musisz sie z tym liczyć. jak na komputerowe środek i
wysokie tony świetne.

albo Z-2300, IMO mają ładniejszy bas niż MX5021, choć tracą do nich
nieco w środku i na wysokich, ale to dopiero przy wsłuchiwaniu się, też
z nich będziesz zadowolony.

--
                 _____