Re: Glosniki 2.1 - trudny wybor.

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 12:51:27 MET

Thomas pisze:
> Jesli Z4e maja
> podobna jakosc dzwieku (tylko mniejsza moc), to po co przeplacac? :) Poza
> tym slyszalem ze z-2300 nie powalaja jakoscia dzwieku, tylko ta moc.

Miałem okazję słuchać Z3 i Z4 (jak i innych, trochę tego sprzętu
"przeszło" przez moje uszy), z Z-2300 korzystam sam już dwa lata
(współpracuje z Audigy 2 ZS) i powiem wprost, że IMHO Z-2300 pod
względem jakości dźwięku również jest dużo, dużo lepszy od pozostałych.
Korzystam z nich w pokoju 3x4 m, więc moc nie ma zbyt dużego znaczenia.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |