Re: Stary komp, nowy dysk sata i lipa.

Autor: FOX32 <xxx_at_xxx.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 11:52:02 MET

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message
news:slrngifnrg.aq6.januszek@gimli.mierzwiak.com...

> Problem w tym, ze najnowsza wersja biosu dla tej plyty jest z 2003...
> Myślałem o tym, żeby w pliku aktualizacyjnym tego biosu podmienic tylko
> czesc od SIL-a ale do tego jestem za cienki :)

> To WD5000AAKS

czyli masz pewnie tą wersje?
http://bios-and-system-update.free-driver-download.com/Intel/12297/Intel-D845PEBT2-Express-BIOS-Update-Windows.html
cos tam jest napisane o aktualkizacji z 2004 roku.

Ten dysk 500GB ta sata 300, ale może ma zworke przelaczajacą na sata 150
włożoną i dlatego jest widziany poprawnie. sprawdz to.

Wydłuż tez w bios czas wykrywania dysków.

Podepnij sam dysk 1TB w gniazdo tego 500GB.

Sprawdz nowy dysk w innym kompie czy nie jest walnięty.

Pobaw sie programem Silicon Image configuration Utility. Jest na stronie
intela.

Zainstaluj sterownik SATA ze strony intela.

Zainstaluj lub odinstaluj Intel Application Accelerator.

FOX32