Ciągłe zwiechy nowego kompa

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 23:27:34 MET

Mam problem z kompem i brakuje mi pomysłów.
Podzespoły:
P5Q Deluxe
Q9300
4GB DDRII 800MHz siakieś extrem cośtam - drogi i dobre
podobno
Asus Ati siakieś pasywne i nowoczesne, ale nie potwór na grafice
dysk seagate 500GB
DVD LG
zasiłka i obudowa Cooler Master - pożądne, zasiłka modularna,
wszystko robi dobrze.
No i łindołsik OEM

No i przy instalacji windowsa - kilka zweichów.
Potem po instalacji - przy co którejś próbie ściągnięcia
z netu czegokolwiek - zwiech permanentny
Przy próbie instalacji - zwiech permanentny
Czasem zwiech przed uruchomieniem jszcze systemu.
Po zwiechach resetuje się BIOS. No i najlepsze - po którejś
zwiesze Windows stwierdził, że to inny komputer i że jest
stary klucz jest nieaktualny.

Co to może być/jak to sprawdzić? Stawiam oczywiście na płytę,
bo zasiłka dobra i potężna (650W). Pomóżcie bo nie wiem
co mam oddawać na gwarancję...A może to kwestia softowa?

Pzdr