Matryca w notebooku

Autor: XGrzesX <gszkop_at_plusnet.pl>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 22:34:23 MET

Mam notebooka Toshiba M60-161 w którym padła matryca. Wczoraj
wymieniłem sobie matrycę w serwisie na nową ale innego producenta
(Quanta). Zauważyłem, że wyświetlany obraz na tej nowej matrycy ma
jakby mniej kolorów tzn. na pierwszy rzut oka wyświetlany obraz
wygląda super ale przy oglądaniu zdjęć np. nieba gdzie jest dużo
przejść tonalnych na tej nowej matrycy nie ma takich gładkich przejść.
Co to może być ? Czy to oznacza, że matryca jest kiepska czy może jest
to kwestia jakiś driverów ?