Re: Ile wytrzymują wam głowice HP ?

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 17:49:11 MET

Dnia Thu, 20 Nov 2008 19:07:59 +0100, qwerty napisał(a):

> Użytkownik "Marek" <marek@freelancer-it.org> napisał w wiadomości
>
> W HP kupiłem tylko 1 cartridge (bo stary się zużył) a w canonie drukuję na nowym
> (kupiona w styczniu). Jak się zużywa to kupuję oryginalny, ale pusty na allegro.
> ;)

no, z tymi pustymi to ja się raz dałem w balona zrobić. Gość szedł w
zaparte, że to nówka tylko że zużyta, ale te styki elektryczne były tak
dobite, że wyglądało to na hurtowe napełnianie. No i dysze nie wszystkie
były udrożnione.
Cóż, może są i dobre takie puste jak się trafi na uczciwego sprzedawcę, ale
takich trudno znaleźć