Re: Obudowa do peceta - DYI?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 11:16:44 MET

> Wymyslilem sobie, żeby zrobić obudowę do swojego peceta
> trochę śrubkuję, więc myslę że podołam

Podołasz.

> szukalem informacji w sieci ale nie znalazlem nic konkretnego ze
> wskazówkami co z  czym i jak...może źle szukalem

Źle szukałeś. Wiedzy w sieci jest dosyc :)

> płytę główną chcę zamontować w pionie podobnie jak w typowej obudowie,
> napęd DVD oraz twardziel pozycja horyzontalna :) będę ograniczony jedynie
> kablami z komputera, tutaj żadnych rewolucji nie zamierzam robić
> wykorzystam komin do wentylacji procesora z obudowy

> na co uwazac?

Na ciepło. Wentylacja to podstawa. Staraj sie albo mieć odpowiednio silne
wiatraki albo wylot powietrza na szczycie i tak aby gdy używasz tej obudowy tego
wylotu nie zasłaniać.

> czy są jakies przeciwwskazania?

Są. Nie robic z plasteliny. Napisz co chcesz robic to cie postraszymy.

> ewentualnie co z drewnem? można?

Można. tylko trzeba zapewnić:
-wentylację
-ekranowanie (jak sie postarasz to wystarczy folia aluminiowa przyklejona
silikonem do drewnianych elementów i odpowiednio połączona z reszta obudowy,
starczy uczciwa podkładka i wkręt przez folie do drewnianego elementu)

A zebys sie nie musiał pałować to sobie spraw te blache do której jest
przykręcana płyta i te blache z tyłu gdzie jest dziura na złącza i wycięcia na
śledzie.

--
Łukasz Sczygiel