Re: "Błąd odczytu z dysku" przy instalacji WinXP (SATA)

Autor: jQ <jzysnarski_at_gmail.com>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 08:48:18 MET

On 21 Lis, 00:18, "cation" <cation.wytni...@maupa.wp.pl> wrote:
> A partycje zakładane pod "zarządzanie dyskami"??
> Tez tak miałem, wywalalo blad po przerzuceniu systemu z dysku na dysk jak i
> po świeżej instalacji.
> Problem rozwiązało stworzenie partycji format spod płyty instalacyjnej - jak
> ręką odjął
> Wygląda na to że te dwie operacje nie są ze sobą równoważne

Wszystko robiłem z poziomu płyty instalacyjnej WinXP pro.Wieczorem
spróbuję zainstalować linuxa (mandriva). Jeśli pójdzie, znaczy, że
winny jest sam Windows. Znalazłem w sieci troszkę przypadków problemów
z instalacją WinXP + SATA + Asus A7V8X, ale w większości było tak, że
płyta nie widziała dysku w ogóle. U mnie dysk widzi, system wgrywa,
ale nie może go wystartować. Jak pisałem, gdy odpaliłem system z
innego dysku PATA, ten na SATA był widziany bez problemu.