Re: CPU-Max wydajnosci,minimalnie ciep³y

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 22:04:56 MET

U¿ytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:gg4704$h56$1@inews.gazeta.pl...

> http://www.wrzuta.pl/obraz/79SQiedMdd/test_6min_core2duo_e8600_3.33_ghz_occt
>
> tutaj zu¿ycie podskoczy³o do 38W z kawa³kiem. Co i tak jest nie¼le, do
> niedawna du¿o s³absze procesory ci±gnê³y wiêcej w idle.

Panowie... tylko nie bijcie mnie za lamowanie :)))
Szczeze powiedziawszy to.... dopiero teraz dowiedzialem sie, ze ten cpu ma
takt 3,33 Ghz na stocku ;];] (wciaz myslalem, ze on juz jest przetaktowany)

Dlatego ciagle trulem dupe... ze cos za malo pradu ciagnie :) Teraz juz
widze, ze pod obciazeniem linia spada w dol do 1,18V wiec jest to jak
najbardziej mozliwe... powiem wiecej, ciekawia mnie jego mozliwosci oc, na
szybko pogooglowalem i zobaczylem... 6,1 Ghz ;];] (of coz na cieklym
chlodzieniu).

pozdro 4 all

--
doom3