Re: "Błąd odczytu z dysku" przy instalacji WinXP (SATA)

Autor: jQ <jQ_at_spam.eu>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 20:35:37 MET

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gg3qrb$s4j$1@inews.gazeta.pl...
> AHCI włączone / wyłączone ?
AHCI? Obawiam się, że ta płyta tego nei obsługuje
Odpaliłem system ze starego dysku, podpiąłem też ten nowy SATA i windows go
widzi - i czyta z niego, i zapisuje. Sprawdziłem - w trakcie przekopiowywania
plików do instalacji windowsa, sterowniki do RAID-a też się wgrały. A jak
próbuję zabootowac z tego nowego dysku, to dostają "Błąd odczytu..."
Przestawiłem już dysk w tryb SATA/150 i nic :(