Re: Dell 2408 monitor

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 15:09:40 MET

Powitanko,

> Tak z ciekawosci - po co Ci taka temperatura?

Zwyczajnie dobrze mi sie czyta/pracuje z taka temp. Wole "przezolcony"
obraz niz "przeniebieszczony", szczegolnie przy dluzszym czytaniu.
Pierwsze monitory byly bursztynowe, lub zielone (oczywiscie mono, kto
pamieta te czasy...) pewnie nie bez przyczyny.

> No i pewnie wiesza, ze przy polaczeniu cyfrowym temp. tak naprawde
> reguluje sie na karcie graficznej, nie w monitorze (swietlowki swieca
> caly czas ze swoja natywna).

No wlasnie tego sie obawiam, dlatego pytalem o podswietlenie LED, gdzie,
szczegolnie przy RGB, mozna sobie teoretycznie ustawic nawet zupelnie
zolte;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)