Re: "Błąd odczytu z dysku" przy instalacji WinXP (SATA)

Autor: jQ <jzysnarski_at_gmail.com>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 10:31:33 MET

On 20 Lis, 10:25, jQ <jzysnar...@gmail.com> wrote:
> Domyślam się, bo pod hasłem "Błąd odczytu z dysku" widzę mnóstwo
> wyników. Poczytałem troszkę, ale nie rozjaśniło mi to nic a nic :(
> Mógłbyś mnie cokolwiek nakierować, czego szukać, gdzie może tkwić
> problem?

Przy starcie instalacji wgrałem sterowniki Promise FastTrack 376
driver ze strony http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=A7V8X.
Czy to wystarczy, czy o czymś zapomniałem.
I druga rzecz: ten chip obsługuje SATA 150. Czy jak dysk mam SATA II,
to muszę coś ustawiać zworkami, czy będzie działać bez nich? Dysk to
WD Caviar Black 640 GB