Re: Snowflake Emulation

Autor: lukasz166 <strus_strus16_at_interia.pl>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 07:26:44 MET

On 20 Lis, 06:58, "NOFX" <n...@poczta.onet.pl> wrote:
> Witam
> W menadzerze urzadzen wyskakuje mi z zolty trojkacik
> Snowflake emulation. Co to moze byc? Od czego?
> Acha dodam (bo ktos mi napisal) ze to nie jest wygaszacz ekranu.:)

W sumie trochę śmieszne tłumaczenie to jest, bo wychodzi symulacja
płatka śniegu. Może po prostu spróbuj to usunąć i jeszcze raz
zeskanować komputer w poszukiwaniu nowego sprzętu i wtedy zobaczyć,
czy znów to wyskoczy. Jeżeli sytuacja nadal będzie miała miejsce, to
polecałbym posprawdzanie ostatnio zainstalowanych programów.

Pozdrawiam, Łukasz.