Ile wytrzymują wam głowice HP ?

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 23:54:40 MET

Ile wytrzymują wam głowice we wkładach HP 56 lub 57 ?
Mowa oczywiście o uzupełnianiu tuszu :)

Mój (kupiłem go chyba w 2006) przedrukował mi jakoś 2500-3000 stron i gdyby
ostatnio nie otworzyła mi się tylnia klapa w drukarce i papier nie rozwalił
dysz, to bym chyba dojechał do AD 2010 :)

Zaznaczę że drukuję często i dużo (faktury, długie artykuły, manuale) i do
teraz nie miałem żadnych "Białych" linii, a tusz zawsze ten sam - Inktec

--
Marek
http://www.freelancer-it.org