Athlon64 z BOX-owym wentylatorem od Semprona64 ???

Autor: Lukasz W. <wujek_81_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 17:05:03 MET

Witam!

Wpadł mi w ręce zestaw w którym był sobie Sempron64 2800+(socket s754). Niestety
właściciel uszkodził procesor (wyłamane i pokrzywione nóżki) poprzez
nieumiejętny jego demontaż.
Teraz muszę dokupić mu proca - wybór padł na Athlon64 na tym samym sockecie (s754).
Z tego co się zorientowałem dosyć ekonomicznie wyjdzie kupno takiego Athlona64
3000+.
Teraz pytanie czy wentylator BOX-owy nabyty wraz z Sempronem, schłodzi takiego
Athlona?
Wiadomo Athlon wydajnieszy więc może sie bardziej grzać.
Z tego co zdołałem znaleźć na sieci Athlon i Sempron dostawał/je taki sam
wentylator - jednak tego nie jestem pewien.
Proszę o informacje.

pozdrawiam

L.W.