Obudowa do dysku

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 16:34:07 MET

Zachaiało mi sie obudowy do dysku. Ale nie takiej jakiejś zwykłej
tylko takiej którą dałoby sie podłączyć do telewizora i miała WiFi bo
będzie w takim miejscu że kabla sieciowego tam nie dociągnę. Dobrze
byłoby żeby miała mozliwość nagrywania sygnału AV. Oglądałem Emtec
Q800 no ale cena dośc wysoka i tuner DVB raczej mi nei potrezbny. Jest
szana na znalezienie czegoś o podobnej funkcjonalności ale tańszego?

Zdrówko