Re: Kłopoty ze stabilnością XP Pro sp3 czy sprzęt ?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 13:57:40 MET

Użytkownik "rageti" <prosna_invest@op.pl> napisał w wiadomości
news:gg0t7d$8u3$1@news.onet.pl...
> Witam wszystkich !
>
> Płyta: Gigabyte MA69g- S3H BIOS f4
> Procesor: AMD 64X2 4600+
> Pamięć: PATRIOT Dual Channnel 800 MHz 4-4-4-12 (seria Extreme Performance)
> Napięcie 2,2 v (zgodnie z zlaeceniem producenta)
> System XP Pro Sp3
> Problem: STABILNOŚĆ - system nie podkręcany - parametry RAM ustawione
> "ręcznie" w BIOSie - w tym także napięcie 2,2 V
>

> Żywy pracujący sys wywala BSODy - na początku było to IRQL NOT LESS OR
> EQUAL, teraz pojawiają się inne - różne
> Wywala nie wiadomo kiedy, ale powiedzmy na 4-6 godzin pracy BSOD ten lub
> [...]

1. Upgrade Biosu

- testuj OCCT na 1godzine CPU (ustaw sobie zeby monitorowal linie napiec i
temperatury, bedziesz to mial w ladnym pliku graficznym jako wykres)
- testuj OCCT na 1godzine RAM

Jezeli nadal sie wiesza to:

2. Domowy wiatrak (do chlodzenia sie latem w otwarta bude na pelna moc w
kierunku grzejacego sie chipsetu i... do tego punkt 1.)

3. Jezeli napiecie na Ram ustawiales sam, to przestaw to na auto.

Nie musze pisac, zebys wyjal wszelkie zbedne urzadzenia z testowanego kompa,
jak i rowniez te pod usb i inne, ogranicz sprzet do minimum... pozniej sobie
po koleji bedziesz dokladal i testowal dalej.

--
doom3